دبیرستان غیر دولتی پسرانه

   بعثت   ( منطقه 4 تهران )

 چهره های ماندگار دبیرستان بعثت


 

انسانی ها بخوانند !

ریاضی ها بخوانند !

تجربی ها بخوانند !

                  پایه اول تا چهارم ( ریاضی و تجربی ) 

دارنده اولین گواهینامه بین مللی ISO 10015  در مدیریت فرآیند آموزشی کشور 

  

  • دبیرستان و مرکز پیش دانشگاهی بعثت در سال 1378 با هدف پرورش دانش آموزانی پایبند به اخلاق ،حقیقت جو،مسئول در برابر خود و متعهد نسبت به جامعه تاسیس گردید. در طول تقریبا یک دهه گذشته ، سیاست دبیرستان یافتن روشهای نوین در تعلیم و تربیت بوده است . 

 

  

 

 

 

 

  قابل توجه دانش آموزان پیش دانشگاهی

 به دانش آموزان بعثت که در کنکور سراسری 92 رتبه یک رقمی و دو رقمی کسب نمایند جوایز نفیس اهدا می شود.

 قبول شد گان برتر آموزشگاه بعثت در کنکور سراسری 91 رشته ریاضی به شرح زیر اعلام میگردند :

 با بعثت فقط به دانشگاه سراسری بیاندیشید

نام ونام خانوادگی

رشته

دانشگاه سراسری

محمد احمد وند

ریاضی

مهندسی IT

پویا گودرزی

ریاضی

برق والکترونیک

موسی نحوی

ریاضی

نرم افزار

میر حامد سید محمودیه

ریاضی

مهندسی IT  مازندران

یحیی امین

انسانی

مدیریت گمرکی

علیرضا رنجبر فتوحی

ریاضی

حسابداری

سجاد مظفری

ریاضی

مهندسی مکانیک

شایان پاکباز

ریاضی

آمار

محمد امین سیف الهی

ریاضی

آمار

رضا شیرین

ریاضی

آمار

محمد مهدی لهراسبی

ریاضی

عمران

محسن داودی

ریاضی

برق قدرت ( بابل)

حسین احمد زاده

ریاضی

مهندسی کامپیوتر (گرمسار)

نصراله باقری

ریاضی

عمران قزوین

هادی نورائی

ریاضی

عمران( شهریار )

اسدی

ریاضی

مکانیک ( رشت)

موسی نحوی فارسی

ریاضی

عمران ( نور )

محسن حیدری

ریاضی

فناوری اطلاعات ( قم )

محمد جوار عسگری

ریاضی

مهندسی شیمی ( شهریار )

سید محسن ترابی

ریاضی

مهندسی برق قدرت ( اردبیل)

علی فخار ایزدی

ریاضی

مهندسی کامپیوتر ( قزوین)

نیماکوهی

ریاضی

مماری ( قزوین)

سالار ذولفقاری

ریاضی

مهندسی صنایع

علیرضا نعمتی

ریاضی

عمران قم

مصطفی عباسیان

ریاضی

عمران ( شاهرود )

هومن قنبری

ریاضی

معماری (محمود آباد )

محمد عبدلی

ریاضی

برق( ساری)

داریوش افروغی

ریاضی

کامپیوتر (چالوس)

میلاد جوان

ریاضی

حسابداری (رودهن )

  

  ما به آینده فکر می کنیم

1.آموزش و پرورش ديروز مي‌خواهد آنچه هست را حفظ کند اما ما مي‌خواهيم آنچه هست را تحول ببخشيم.

2.  آموزش و پرورش ديروز به دنبال تجليل است و ما به دنبال تحليل. 

3.  آموزش و پرورش ديروز مقلد مي‌پروراند و ما محقق و پيشرو.

4.  آموزش و پرورش ديروز در تلاش است تا اين نسل با دنيا و جهان پيرامونش بيگانه باشد و از آن بگريزد و ما مي‌خواهيم دانش‌آموزان دنيا را بشناسند و با آن تعامل داشته باشند. 

5.  آموزش و پرورش ديروز دانش‌آموزان را به گذشته خيره مي‌دارد و ما اين نگاه را به حال و آينده معطوف مي‌داريم.

6.  آموزش و پرورش ديروز تشکيلاتي است تا همه را متحد الشکل، متحدالفکر، متحدالرأي و متحد العقيده بسازد حال آنکه ما مي‌خواهيم تواناييها و ظرفيت‌هاي دروني افراد توسعه يابد و برآنيم که هر انسان برابر با يک مفهوم جديد و تازه است. 

7.  آموزش و پرورش ديروز هر آنچه که دارد را مطلق همه خوبيها و برترين معرفي مي‌کند و ما مطلق نمي‌نگريم و آزاد انديشي را آموزش مي‌دهيم. 

8.  آخر اينکه آموزش و پرورش ديروز هنوز به دنبال افزايش آمار قبولي دانش‌آموزان است و بجاي آنها  فکر مي‌کند، براي آنها تصميم مي‌گيرد و انتخاب مي‌کند. حال آنکه هسته اوليه مشارکت اجتماعي، مسؤليت پذيري، احترام و عمل به قانون، تفکر انتقادي، خلاقيت، نظم، بهداشت و پيشرفت در آموزش و پرورش ما شکل مي‌گيرد و تمامي اينها مقدمات توسعه و پيشرفت مي‌باشند. 

 

 

 

 قابل توجه دانش آموزان عزیز و اولیا محترم

تمامی نمرات شما به همراه نمودار تعیین سطح در سایت قابل مشاهده می باشد